Nu uita să respiri!

Photo by Elu012bna Aru0101ja on Pexels.com

Adeseori, mă simt copleșită. De momente, de zile, de oameni, de probleme, de interminabila listă cu lucruri de făcut, de job, de vreme, de zgomote. De multe și mărunte.

A trebuit să treacă mult timp să-mi dau seama că niște banale exerciții de respirație ajută mult în momentele alea. Nu îmi rezolvă problemele, dar îmi rezolvă starea și atitudinea față de probleme. Nu trec imediat de la anxietate la bună dispoziție, dar când fac acele exerciții de respirație, se ridică ceața în care mă aflam mental, îmi reactivez concentrarea și răbdarea față de mine și de ceilalți și îmi este ceva mai ușor să fac lucrurile pas cu pas.

E simplu și, totuși, e nevoie de autodisciplină, de repetiție, de dorința de a remodela propriile mentalități milimteru cu milimetru, dacă deodată nu e posibil.

Mi-am luat și o aplicație la fel de simplă care se numește chiar „Breathe”. O deschid uneori și urmez cele câteva exerciții de acolo. Desigur, nu este nevoie de o aplicație pentru a le face ori de câte ori am ocazia. Dar ajută.

La fel și magneziul 😄

Lasă un comentariu